środa, 18 lipca 2012

Miłość szczęśliwa :)


I stojąc z Tobą , wtulona w Twoje ramiona byłam z siebie dumna ... W końcu wiedziałam, że możesz mieć każdą, lecz nie każda może mieć Ciebie  .
 


Stanęłam na Twoich trampkach, aby dostać się do twoich ust. Odepchnąłeś mnie, usiadłeś, wziąłeś na kolana i musnąłeś w usta. Poczułam Twój leciutki uśmiech... wyszeptałeś mi do ucha ' to ja tu się muszę starać, kochanie '.


Bo tylko Ty potrafisz tak kolorować uśmiechem mój cały świat.


Chciałabym Cie jutro zobaczyc.Nawet jeśli trwałoby to tylko sekunde . ;*

 


Miłość to piękny poemat który trzeba pokonać by żyć.



Chcę z Tobą stworzyć bajkę ze szczęśliwym zakończeniem... ;d ;*



Ty i twe uczucie to do świata marzeń bilet ;*



` bo Ty zawsze potrafisz sprawić by na mojej twarzy pojawił się uśmiech  =*


zmiksuj cukiereczki z papierosami, a otrzymasz mieszankę ciebie ;d słodki i uzależniający ;*



Mówią, że kiedy rodzi się człowiek - z nieba spada dusza i rozpada się na dwie części.

 


Miłość jest tym, o czym marzysz, paląc trzeciego papierosa .




Pokochałam te chwile, w których łapałam Cię na wpatrywaniu się we mnie..





komentujcie <3

3 komentarze: