wtorek, 24 lipca 2012

o życiu ; p

Najpiękniejsze chwile w życiu często przychodzą niezapowiedziane. 
 

  Moje życiowe plany? –Kochać i być kochanym....
 

Życie nigdy nie ma szczęśliwego zakończenia... Zawsze kończy się śmiercią...
 

  Bo ja bez Ciebie zginę, bo ja bez Ciebie nawet nie wiem jak żyć...
 

.I nikt nie rozumie, że jedno serce nie wystarczy by żyć...


Życie jest pomyślane sprytniej od kryminału: nie pozwala zajrzeć na ostatnią stronę.
 

Bo nadzieja nadaje tchnienie życiu...
 

Życie nie składa się z oddychania tylko z chwil które zapierają dech w piersi...


   Sztuką jest żyć, a Prawdziwym arcydziełem - żyć i nie zejść na psy !


Życie jest jak partia pokera - zawsze ktoś wyciągnie asa z rękawa

Szczęśliwe chwile są ulotne jak wiatr, ale te smutne zostają na zawsze i drążą rany w duszy...


  Parę głupich słów może zmienić tak wiele ;/


Dobrze, że życie jest tylko jedno…drugiego bym nie przetrwała…


Trzeba się śmiać, wariatkę grać, wesołym być i z życia kpić!


*Może od razu odejdą…i tak nikt nie zauważy ;(


Dziękuję tym którzy są, będą i byli - pier*dole tych co się odwrócili!


czasem Stoimy Nad Przepaścią I Robimy Krok Do Przodu ..



' a może kiedyś będziemy rodziną na zawsze, a może nie będziemy mogli na siebie patrzeć, a może poznasz kogoś, kogo pokochasz bardziej...'



Chciałabym choć raz uciec od tej szarej rzeczywistości. ;<


Chciałbym tu normalnie żyć , spokojnie żyć -naturalnie...


We wszystkim mam bałagan, zaczęło się od pokoju, przeniosło na życie ;|

 

w jednej chwili szybujesz po niebie , a w następnej stoisz w deszczu i patrzysz na rozpadające się życie..


Żyj! -krzyknęła nadzieja..bez Ciebie nie potrafię -odparło cicho życie

 

Moje życie zamieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie.

 

Nasze życie to nie jakaś tam 'Moda na sukces' tu nic nie trwa 5 odcinków , tu wszystko dzieje się za szybko i za krótko .

 

Los daje nam wiele życiowych szans, szkoda tylko, że dowiadujemy się o tym po fakcie

 

Game Over. Ten komunikat obowiązuje także ciebie. Życie to gra, którą możesz przegrać

 

Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.

 

Gdyby w życiu istniała opcja 'cofnij'...

 

bo czasem w życiu bywa tak , że dostajesz wielkiego kopa, a musisz ciągnąć to wszystko dalej .

 

 

 

  Komentujcie :p Proszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz