poniedziałek, 23 lipca 2012

Optymistyczne :P

Będę walczyć tak długo, aż pewnego dnia powiem sobie skromnie - wszystko czego chciałam, dzisiaj już należy do mnie .


Bo słońce z deszczem, wywołuje tęczę


Jestem wolna, mam swoje zdanie. A to czego pragnę, to świat bez granic


Byłoby dobrze, gdyby nie było źle . : <

 

,,Bo umrzeć to zbyt mały powód żeby przestać kochać..."

 


Marzenia sa po to, zeby je spełniać . 

 


Marzyć to znaczy wierzyć w co się wydarzy ... 

 


Na twarzy uśmiech choć w sercu ból to jedna z największych życiowych ról...



Chwila, gdy zaglądasz mi głęboko w oczy, a ja zamykam swoje, byś przypadkiem nie zobaczył w nich, jak bardzo Cię kocham. Bo po co, skoro to i tak nic nie zmieni?

 

 

 Uwielbiam kiedy po naszych spotkaniach, moja skóra nadal pachnie twoimi perfumami.

 

 

Lepiej stracić sekundę w życiu, niż życie w sekundę .

 

 

szczęście- najpiękniejszy kolor życia ; ) < 3

 

 

bo przecież nie musi być idealnie, żeby było dobrze ;).

 

 

Ciężki charakter? Wiem, mam z natury.. ale chcę wierzyć w słońce, nie chcę już wierzyć w chmury.

 

 

Wciąż posuwać się do przodu, nawet gdy wiatr w oczy wieje :D

 

 

Lubie siadać na parapecie i patrzyć na świat w różowych okularach . ;D

 

 

"zimno mi" bo każdy pretekst jest dobry, żeby się do niego przytulic...

 

 

leżę na łóżku i rozmawiam z sufitem . dlaczego ? wydaje mi się, że rozumie więcej niż podłoga .

 




Nie chwal dnia przed zachodem słońca.





Powietrze pachnie, jak malinowa mambaa ^^





Nawet bez słów jestem w stanie zwalić cię z nóg : )






` czasami są takie dni , że uśmiechasz się nawet do herbaty .

 




I nadszedł ten czas kiedy wszystko nabiera barw... ;)

 


 

Odwaga jest najpiękniejszym rodzajem szaleństwa ;)

 




..bo nawet w kałuży widać niebo...

 



Kiedy życie zamyka drzwi, zawsze otwiera okno :)






Narysować kredką szczęście i pouśmiechać się do lustra :)






Teraz puść "smajla" i jazda! ;*






Który opis najlepszy  ? :************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz