sobota, 21 lipca 2012

Przyjaźń . ; *





Musisz iść z rytmem ulicy, trzymać z tymi, na których możesz liczyć!





. Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam świat tysiącami Barw .



Przyjaciel to taka osoba , że na jej widok z chęcią wyciągasz słuchawki z uszu .



Są takie osoby na których widok , japa mi się od razu cieszy :D


Przyjaciel to ten , który pozwala ci być Wariatem do końca ! ;D ☻

 

Lubię osoby, którym mogę powiedzieć: ‘Pamiętasz’…?;]

 

uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.

 

Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' kogo mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje. ♥_♥



Przyjaciel ten, który przypierdoli ci w twarz i przypomnij kim jesteś, kiedy robisz coś głupiego.



 Przyjaciółka To Osoba, Którą Kochasz, Bez Względu Na To Kim Była, Kim Jest i Kim Będzie ; *


 Prawdziwej przyjaźni żadna siła nie zniszczy żaden czas nie osłabi...


Przyjaciel, to ktoś, kto pozwala mi być taką, jaka jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu. Ktoś, kto z wyrazu mojej twarzy odczytuje, że potrzebuję porozmawiać o tym, co się dzieje lub nie w moim życiu. Udziela mi wsparcia bez osądzenia.


 - wiesz czym jest przyjaźń ? przyjaźń jest wtedy gdy mówisz jej, że nie lubisz jeść pomidorów ale ona i tak kurwa pcha ci je w kanapkę.


Tu właśnie chodzi o to, by mieć wokół tych, co są cenniejsi niż złoto... ;D



 Powiedz jej , że jak sobie nic nie kupisz będzie się musiała z tobą dzielić ;) ` .

 i wpadły sobie w ręce po dwóch dniach rozłąki jakby nie widziały się dwa lata


gdy spotkałam się z moimi przyjaciółkami wszystkie problemy, sprawy, wspomnienia rozeszły się gdzieś jakby ich w ogóle nie było. to właśnie One pomagają mi w tych trudnych chwilach, mogę być z Nimi zawsze szczera aż do bólu i dlatego 
czasami dostaje od Nich w łeb, z Nimi mogę iść przez całe miasto śmiejąc się, ludzie wtedy patrzą na nas jak na wariatki a my się w ogóle tym nie przejmujemy. dlatego nie należy stawiać na miłość tylko przyjaźń



tylko ona widziała mnie w stanie opłakanym i zapłakanym - z pokręconymi od wilgoci włosami, rozmazanym tuszem, z zaczerwieniałymi policzkami i podkrążonymi oczami, w starym dresie i kapciach z dziurami. tylko ona potrafiła otrzeć mi 
łzy nie używając do tego chusteczki. tylko ona skopała by tyłek każdemu frajerowi który by mnie dotknął. tylko ona ma tak samo zrytą banię jak ja. tylko ona wie o mnie wszystko i tylko ona tego nie wykorzysta. tylko ona - przyjaciółka.


przyjaciel jest jak stanik, zawsze blisko serca i podtrzymuje kiedy trzeba. :D





komentujcie ; p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz