wtorek, 7 sierpnia 2012

o zranionej miłości . część II


I nawet jeśli cały świat byłby przeciwko nas to ja i tak nie zrezygnuję z Ciebie, bo dla mnie znaczysz wiele.


 Nie wiedząc co się stanie, zaryzykowała, powiedziała mu, że go kocha, a on tak po prostu wyśmiał ją, prosto w oczy.



a pamiętasz historię o chłopaku, który wręczył dziewczynie sześć róż, w tym jedną sztuczną i powiedział, że będzie ją kochał dopóki ostatnia róża nie zwiędnie ? jego miłość była równie sztuczna jak ta róża..

Bo wiesz, ona Cię kochała. Byłeś dla niej jedynym, tym cholernym oczkiem w głowie. Jej chłopczykiem bez wad, za którego oddałaby życie. Jednak idealny chłopczyk okazał się fałszywym dupkiem, który korzystając z pierwszej lepszej okazji poszedł do innej, nie zastanawiając się nad tym, co ona będzie czuła. Gdybyś wiedział, że ból wyżre wnętrze jej serca...


 Czasami myślę, że tylko ja mam takiego pecha i nic w życiu mi nie wychodzi i tak chyba jest.


Odeszłam z uśmiechem na twarzy, choć w oczach miałam łzy.


Znaczyłeś dla mnie cholernie wiele. Wiedziałeś o tym, a mimo to zabawiłeś się mną. Widziałeś miłość w moich oczach, a potem najzwyczajniej w świecie sprawiłeś że znalazły się w nich łzy. Właśnie dzisiaj uświadomiłam sobie, że nie warto płakać przez takich dupków jak ty, ale chyba już trochę za późno .. Jesteś dupkiem, ale cholernie pociągającym, nienawidzę Cię za to ! .


Słowo "kocham" znaczy bardzo wiele i dlatego wypowiedziane w nieodpowiednim momencie i usłyszane od nieodpowiedniej osoby może bardzo zranić.


Mała osóbka z górą potężnych uczuć i chwilowym burdelem przeżyć próbująca ogarnąć wielki świat rzeczywistość (…) .



Wykręcam myśli na lewą stronę, ubieram emocje tył na przód, kręcę się w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara, staram się być normalna.


Wiem, że nie powinnam tak robić, ale ja go kocham,a on mnie nie i chyba nic się nie zmieni.


Będę jak koszulka odwrócona na lewą stronę. Będę przeciw i na opak i dwa kroki od piekła. Bo mogę. Bo taki jest urok wolności.

 

jedyne co ci zostało to podglądanie mnie na nk, prawda ?


Kochali się w sobie , pół żartem pół serio . On ją żartem , ona go serio .


"jesteś tak ślepy, że gdyby miłość wyszła z krzaków i dała ci z liścia to byś nie zauważył"

 

Każde głębsze uczucie prowadzi do cierpienia. Miłość bez cierpienia nie jest miłością .



Jeśli nawet wszyscy myślą, że to zły pomysł to ja i tak wiem, że muszę coś zrobić, żeby potem nie żałować, że nic nie zrobiłam.

   

Tęsknie za kimś kogo prawie w ogóle nie znam, ale kocham

 
 

jedyne co ci zostało to podglądanie mnie na nk, prawda ?


tak łatwo można się uzależnić od drugiej osoby. tak łatwo można przejąć jej nawyki. i nagle nie ma powodu, żeby wstać z łóżka. i dzień przelatuje przez palce. nie ma nic.



Płacząc czytała esemesy. które on jej wysyłał. Przypominała sobie wtedy te najlepsze chwile, które przeżyła.

I nagle przychodzi taki dzień, kiedy zdajesz sobie sprawę, że już Go nie kochasz. Nie kochasz Go, ale jednak jest dla Ciebie wszystkim.

 
dopiero po tym wszystkim pokazałeś swoje prawdziwe oblicze, aż zaczynam żałować że kiedyś byliśmy razem.

 
 Zostałam sprzedana przez chłopaka moich marzeń!

 Gdy nie odpisujesz, mam wrażenie, że mnie już nie kochasz... ;(

 Tak, kocham go...I wiem, że on mnie nie, ale to jest silniejsze ode mnie. Ja nie potrafię tak po prostu o tym zapomnieć, wygasić swoich uczuć.

następne opisy za komentarz ; p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz