czwartek, 9 sierpnia 2012

fajne 2 częśc ;p

Nie jestem typową laską nie kręcę włosów
na wałki nie krzyczę na widok ślicznych
butów nie noszę w torebce pięciu odcieni
błyszczyków. Nie jestem typowo piękna
i nad wyraz kobieca, ale potrafię
kochać, bezgranicznie.

 

 

 

 Nie boje się nocą, wracać sama. Gdyby
coś się stało.. Chciałabym zobaczyć,
ile dla kogo znaczę.

 

 

 



A może nie chodzi o romantyczne gesty.
Być może romantyczność naprawdę jest
przereklamowana i zbędna. Może tak
naprawdę chodzi o to, aby mieć pewność.
Że on jest, będzie i nie odejdzie z
byle powodu. Że można na niego liczyć.
Polegać na nim. Czuć się bezpiecznie w
znaczeniu psychicznym i fizycznym.
Romantyczne gesty szybko się kończą.
Zostają po nich jedynie puste pudełka
po czekoladkach i zasuszone róże.
 

 

 

 

 Dziękuję Bogu za życie. Wiedząc, że skoro
teraz jest fatalnie to pewnego dnia musi
się to zmienić na coś pięknego. Na tym
polega życie. Trzeba być cierpliwym i
czekać na szczęście, które dopadnie każdego z Nas.

 

 

 

 Klasyczne kłamstwa chłopaków :
1. Potrzebuję czasu dla siebie,
2. Muszę to przemyśleć,
3. Nic nie piłem,
4. To tylko koleżanka.

 

 

 W świecie za dużych rękawiczek i niewygodnych
foteli, gdzie niebo można zerwać jak tapetę
ze ściany wszechświata, nie pozostaje Ci nic
innego jak zadzwonić do Boga i zgłosić reklamacje.

 

 To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą
przez tyle lat, mimo tylu kłótni, tylu
upierdliwości i tak naprawdę, kurwa, nie
wiedzieć, czy to miłość czy nie.

 

 I widzisz Jego, wysokiego, w szerokiej siwej
bluzie z kapturem na głowie, w szerokich
spodniach i zajebiście aroganckim spojrzeniu,
które paraliżuje każdą część Twojego ciała i
wiesz, że chciałabyś go mieć dla
siebie, już tak na zawsze.

 

 

 


Zakochałam się w Tobie nie biorąc pod uwagę
konsekwencji jaką wiąże miłość na odległość.
Mimo to myślałam, ze jakoś sobie z tym poradzimy,
jakoś ogarniemy ten system. Czuje dumę gdy
ktoś zapyta się mnie o Ciebie, jesteś dla
mnie najważniejszy nawet jeśli było miedzy
nami od zajebania spin to ja nadal Cie kocham.

 

 

 

 Uwielbiałam, gdy nazywałeś mnie Słodziakiem.
Czułam sie wtedy tak cholernie szczęśliwa.
Miałam Ciebie. Teraz tego nie mam.
Choć bardzo bym chciała.




Ważne jest by nigdy nie przestać pytać.
Ciekawość nie istnieje bez przyczyny.
Wystarczy więc, jeśli spróbujemy
zrozumieć choć trochę tej tajemnicy
każdego dnia. Nigdy nie trać świętej
ciekawości. Kto nie potrafi
pytać nie potrafi żyć.


Chciałbym patrzeć i rozumieć,
słuchać i słyszeć prawdę.



Wiadomo, że świat nie jest prosty.



Tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć.


Nie żałuję, bo nie umiem.



Świat jest głuchy na Twoje łzy i łkanie.



Celuj w niemożliwe, a
osiągniesz nieprawdopodobne.



Dla prawdziwego mężczyzny największą
porażką powinny być łzy kobiety.



Jest zajebistym zboczeńcem, którego
wręcz uwielbiam. Jest kochanym
debilem i przystojniakiem, który
potrafi jednym zdaniem sprawić,
że będę miała uśmiech na twarzy.



Prawdziwy facet to ten, który pomimo
rozstania nadal szanuje swoją byłą dziewczynę.




Pogubiła się we wszystkim jak małe
dziecko nieświadome jeszcze tylu spraw.



Masz coś z życia, to bierz to i nie
oceniaj zbyt szybko, Bo
możesz się pomylić lekko.



Nigdy nie czyń faceta wszystkim bo
kiedy odejdzie, nie będziesz miała nic.



Gdy widzę Twoją dziewczynę mam
ochotę dokupić Ci wiadro do tej szmaty.



Nie jaram, nie znajduję przyjemności
w dragach Nie jeżdżę Lexusem,
nie mam nawet jazdy prawa.



Nie pozwól żeby ktokolwiek
mówił , że jesteś nikim.




Boje się , że namiętność zniszczy miłość.



- Jakie masz oczy ?
- Brązowe i wpatrzone w Ciebie. ;)



Nie znam tych oczu , które wpatrują
się we mnie na każdej przerwie.
Wiem tylko że są twoje.



Czemu mam wrażenie , że twoje
oczy mówią więcej niż usta?




Twojego oddechu, na ustach brak mi.



Zawsze pragnę czegoś co jest nierealne,
więc nie dziw się, że chcę być akurat z Tobą.



I spotykam Ciebie znów, patrzysz na mnie
i widzisz, że czuję to co Ty,
albo któreś z nas się myli.




Wiesz jakie jest moje największe marzenie?
Żebym położyła się spać wieczorem u jego boku.
A rano, żeby on wciąż tu był.
Rozumiesz? Chcę tylko, żeby tu był.



To zabawne, jak ludzie łamią Ci serce,
a Ty wciąż potrafisz ich kochać tymi
wszystkimi małymi kawałkami.


Smak Twoich ust już 465 dni. ;>



Oddałabym wszystko, by móc teraz z Tobą być.



Cień kobiety został z niej,
zgięta w pół nie może znieść.



A ona ? Ona chce być wreszcie
kochana tak mocno, jak sama potrafi kochać.



Nigdy nie dowiesz się, jak bardzo starałam
się uśmiechać, kiedy czułam jak
w środku rozpadam się na kawałki.




Niby cwaniak , a jak przytuli to nie puści.



Jaki on musiał być wyjątkowy,
że dla niego, złamała
wszystkie swoje zasady.



Ona jest trudna, ale jeśli będziesz
się starał, będziesz jej wart.



Czasem daje ludziom opcje bycia cholernie
blisko. Jeżeli jesteś jednym
z nich, nie spieprz tego.



Od jutra jestem zimną suką.
Dziś jeszcze potęsknię.




Zazwyczaj miała dużo do powiedzenia.
Ale przy nim w ustach brakowało śliny,
a słowa zatrzymywały się gdzieś w gardle.
Myśli nie chciały opuszczać mózgu.
Tylko serce chciało się pokazać
i łomotało jak oszalałe.



A zakryj kiedyś jej usta i zajrzyj
w jej oczy, wtedy wszystko zrozumiesz.



Jedyny powód dla którego chciałam pozostać
gwiazdą, jest taki, że nawet gdy będę
spadała, będę w stanie spełnić
jedno z twoich marzeń.




Ej, Mała - nie płacz.
Rób wszystko - Pij, pal, klnij ile wlezie,
wal pięścią o ścianę, gryź wargi z bólu
- Ale nie płacz. nie pozwól zaszklić
się oczom, pokaż, że potrafisz być silna.



I choć wiem. że nigdy nie będziemy razem.
że ty już jesteś zakochany. ja nadal mam
tą głupią nadzieje. bo nadzieja matką głupich..

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz